Opis

Projekt który pokazuje że duży stalowy jacht może żeglować całkiem szybko. Linia wodna przewyższa nowoczesne Bavarie  o tej samej długości kadłuba, ten z kolei nie jest za nadto szeroki co pozwala zachować dobre własności nautyczne. 


Długość całkowita: 14,9m

Długość kadłuba: 14,28m

Szerokość: 3,98

Zanurzenie: 2,18m

Silnik: 85HP Nanni 2014r

Zbiornik wody: 600Lt

Zbiornik Paliwa: 1240Lt

Liczba kabin: 5

Liczba koi: 10

Waga: 19000kg

pow. Żagli: 111m2

Galeria- z pokładu

 

Galeria-wnętrze

Nasz jacht „JoinUs”

Jeśli tu dotarłeś (aś) to zapewne będziesz żeglować na naszej jednostce. Przeobrażamy typową jednostkę armatorską w wyprawowy jacht. Projekt powinniśmy zakończyć w marcu 2015r, na dzień dzisiejszy pochwalić możemy się bezpiecznym, komfortowym jachtem.   Poniżej znajdziesz kilka szczegółów o aktualnym stanie S/Y „JoinUs”.

Parametry:
  • Rok budowy: 1998
  • Liczba właścicieli: 2
  • aktualna bandera- polska
  • Liczba koi: 10
  • żagle rolowane: genua, sztaksel,  grot
Wyposażenie:
  • oceaniczna tratwa ratunkowa Arimar 10os, komplet środków bezpieczeństwa, EPIRB, Map-Ploter, 3x ogrzewanie, rolowane żagle (Grot+Genua+Sztaksel)
Najważniejsze przeprowadzone prace na jachcie oraz doposażanie:
  • 2015, gruntowna przebudowa wnętrza, lakierowanie burt, zmiana śruby napędowej, doposażenie pod wyprawę na Svalbard (kolejne 2  ogrzewania, sprzęt wyprawowy)
  • 2014.07- Montaż nowego silnika Nanni Diesel 85HP, Navtex, automatyczne kamizelki pneumatyczne zintegrowane z pasami bezpieczeństwa
  • 2014.03- montaż rollera na baby-sztagu, konserwacja kokpitu i półpokładu, nowy map-ploter, poprawki i przygotowanie do sezonu
  • 2013.12- wymiana instalacji elektrycznej (panele, okablowanie silnika i aku, nowy układ ładowani baterii, wskaźniki na konsoli sterowej ect), wymiana części olinowania ruchomego.
  • 2013.11- przebudowa wnętrza (4 kabiny), nowe akumulatory serwisowe 360Ah, ploter Raymarine, nowe wyposażenie kambuza (kuchenka, lodówka, ect), nowa instalacja wodna (od pomp, przez bojler po prysznic i kingston), przegląd instalacji paliwowej, przegląd i serwis silnika, montaż Webasto, nowa instalacja pomp zęzowych, nowy autopilot.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *